☆ El örgüsü ATKI Yapımı ☆ Kolay ve kısa zamanda yapılabilir modeldir . Detaylı anlatım – HD

[:tr]Atkımızı 35 ilmek ile başlıyoruz . Videomuzu detaylı şekilde izleyip öğrenebilirsiniz

VİDEOLARIM
Anlatımlı Bebek Yelek Modelleri – Ören Bayan.

Basit Çetik Örgüsü – Kolayca yapabileceğiniz mükemmel Çetik modeli

PİRİNÇ MODELİ . Uygulamalı Anlatım

El örgüsü ATKI Yapımı – Kolay ve kısa zamanda yapılabilir modeldir . Detaylı anlatım – HD

El örgüsü çocuk PATİKLERİ . Detaylı anlatım – HD

Sakallı ipten Paspas Yapılışı – AYRINTILI

Örgü Bebek Eteği ANLATIMLI

Елате вижте как се прави МАРТЕНИЧКА – Chestita Baba Marta

Saç Bandanası, – Kolayca yapabileceğiniz güzel bir örnek

Şapka , Bere Yapımı – шапочки модель ( Baştan Sona Detaylı Anlatım )

Şapka , Bere Örgü modeli – Detaylı Anlatım

Bir Cevap Yazın

