Kendin yap elektrik faturalarını nasıl yarıya indirdim 3/1

[:tr]Konu elektrik giderleri açısından çok önemli.Biz mantolama yapmadan
evet bayağı tasarruf yapıyormuş falan diyorduk,Hatta bilmeyince mantolamayı lafta kalıyordu.Ama yaptırınca ;Bakıyorsunuz herzaman üşüdüğünüz yada ısıtma gereği duyduğunuz saatlerde artık bu ihtiyacın kalmadığını hayretle fark ediyorsunuz.İnanılır gibi değil,bu kadarmı fark eder dedirtiyor.Artık evler içerdende kolaylıkla mantolanıyor hatta çok daha ucuza patlar.Elbette usta lazım ama bizim eve kullandığımızın nerede ise onda biri ile bir ev içerden mantolanabilir.Mantolamayı dörtbin beşyüz liraya yaptırdım,beşyüz lirada badana tamir vs ayni kişiye,laminant parkeyide biz aldık yüz lira verdik emek parası. Tavandaki köpükleri ise ,çatıdaki üç çarpı üç odanın tahta tavanının izolesi de beraber malzeme parası ,işçilik hepsi dahil yediyüz elli liraya yaptırdık.Ardolarıda dört bin liraya aldığımı zaten söylemiştim.Terasınız eğer kullanılmıyorsa benim yaptığım gibi mutlaka izolasyonunu yapın yada yaptırın.Bunları yaptırdığınız zaman inanın eviniz size daha hoş görünüyor.Daha sıcak görünüyor,ve en önemlisi evinizi daha çok sevmeye başlıyorsunuz.İkinci ve üçüncü videolarda son iki aya ait faturalarım görülüyor.Zaten bu ayki faturann gelmesine daha bir hafta var onu göstermem mümkün değil ama elde olanlarıda arz ettim.Bu ay belki biraz daha artabilir fatura ama benim faturama yakın fatura ödüyenlerle arada mutlaka çok fark var.Ben gecede ısınıyorum gündüzde ısınıyorum ,önüm ısınıp arkam üşüyor gibi değil..Bu konuda sorusu olan varsa aşağıdaki yorumları kullanarak sorabilir.[:]

Bir Cevap Yazın

